OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Květen 19 10:33:28 CEST 2005

	Souhlasim: FUJ! a myslim to vazne. Ja prece nerikam, ze to je dobre
a ze s tim souhlasim, ale tak to proste je.
	Kdyz se sejdou Svetova Banka, MMF a janevimkdojeste na konferenci,
jak pomoct rozvojovejm zemim, tak se nakonec shodnou na tom, ze kdyz budou
hodne prosit, tak jim muzem jeste par milionu pujcit, rekneme tak na na 20%
urok. Ale ze bysme treba otevreli nase trhy pro dovoz zemedelskejch plodin,
tak to by nam mohlo naborit nase dotovane zemedelstvi, takze to ani omylem.
	Levne leky na AIDS je dalsi kapitola, hlavne aby se farmaceutickejm
firmam nesnizily zisky, radsi prodat jeden draho nez deset levne, atd.
atd...

	V tomhle svete mate tri moznosti, jak se s tim vyrovnat:
	1. Prijmout propagandu a brat to tak, ze nase civilizace je Mistr
sveta Amerika a ostaní untermensch jsou predurceni k tomu, aby nám slouzili.
	2. Zacit se nad tim trapit a skoncit ve vypolstarovane cele.
	3. Stat se cynikem a rikat, ze jsem mel stesti, ze jsem se narodil
zrovna tady, a ostatni maj holt smolika.
	Paxe jeste muzete snazit s tim neco delat, ale to casem stejne
skoncite v kategorii 2 nebo 3 :-(

	Nebrete to tak, ze nadavam na globalizaci a nadnarodni koncerny,
mame co jsme chteli, ona nam stejne Cina z par let ukaze kdo z koho...

		Ales Zika