Domaci automatizace - zhrnutie variant

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 19 09:42:08 CEST 2005

Pavel Novotný wrote:
> Muj hlas ma varianta 4. :-)

A to je? (antismajlik: otazka je myslena uplne vazne)

> Varianta 3. nejak si to neumim predstavit a nevim co by to prineslo
Myslienka vychadza z absolutnej centralizovanosti a dokonalej hviezdy
(aj co sa tyka silovych vodicov); avsak sa mi to zda prilis paranoidne
riesenie, takze hladam nejaky kompromis.

> Secteno a podtrzeno , jako informovany realista se priklanim k variante 2.
Ako som (tusim) spomenul, to sa mi javi ako zrejme najbeznejsi pristup a
mozno aj najpriechodnejsi; len sa mi nepaci myslienka dokonalej
zbernice, zda sa mi prilis zranitelna.

> Ma predstava kabelu, ktery by propojoval celou DA "
> - 1,2 stridavych 24V pro napajeni modulu
> - 3,4 A-B vodice RS-485

Tak nejak; aj ked mi nie je jasna vyhoda striedaveho napajania (okrem
odolnosti voci zamene vodicov; co je vsak asi zbytocne).

wek