RE: Dlouhé názvy - konverze

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Květen 19 09:10:02 CEST 2005

Tak predevsim je v API fce GetLongPathName ktera vrati kratky nazev k
dlouhemu, cili nema zadny smysl snazit se ten algoritmus nejak vymyslet (a
da se to zjistit i primo z DOSu pomoci podpovidajiciho preruseni). Kupodivu
nikde v dokumentaci neni zminka o opacne fci, a pritom v kernelu existuje
(GetLongPathName), jenom se musi z toho DLLka vytahnout adresa, kdysi jsem
ji celkem bez problemu pouzival. Netusim, co k tomuto "zatajeni" MS vedlo.

Nicmene v puvodnim dotazu padlo "pokud mozno bez programovani", tak je to
asi ponekud irelevantni diskuse.

Dusan Dolezal