velmi OT: ceny ADSL pripojeni

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Čtvrtek Květen 19 08:12:38 CEST 2005

Pridam se. Jsem pripojen pres Bluetone Angel v Budejovicich (byli
jedini, kdo nepotrebuje primou viditelnost vysilace) a na 3km od
vysilace mam vse bez problemu. A jejich zakaznicka linka, to je v
porovnani s volanim na Tiscali (mel jsem od Tiscali predtim ADSL) nebe
a dudy, presne jak pise Zdenek Aster: Kdyz mi klekl router (a pritom
"zevnitr" fungoval), tak se se mnou jejich technik bavil, z druhe
strany PINGal a rikal mi kde je, nakonec jsem zjistil, ze je chyba u
mne a kdyz jsem se tomu technikovi omlouval, tak mi rika: "To je v
poradku, od toho jsme tady, dobrou noc!" (bylo pul jedne v noci).

Za rok a pul co to mam jsem zazil dva vypadky, ktere oba dohromady
trvaly asi 5 hodin. V porovnani s ADSL nepredstavitelne...

Martin Maly