RE: Dlouhé názvy - konverze

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Květen 19 07:12:21 CEST 2005

> Kratky nazov sa generuje nasledovne:
> zoberie sa prvych 8 znakov A-Z/a-z pred poslednou bodkou /pripadne
> sedem podla toho ci sa doplna ~/ a prve 3 znaky A-Z/a-z za poslednou
> bodkou. Takto vygeneruje kratky nazov.  Ak sa takyto kratky nazov uz
> v addr. existuje pouziju sa este nejake pravidla ktore z hlavy
> neviem. System si ku dlhym nazvom pridava aj chceksum kratkeho a
> takto ich paruje.

	Ale on se ten algoritmus da modifikovat, takze asi nepujde udelat
univerzalni spolehlive reseni.
	Pokud se nepletu, tak standardne se vezme prvnich sest znaku, prida
se ~1 (pokud se objevi nazev, ktery ma prvnich sest znaku stejnych tak ~2
atd.). Ale kdysi kdesi jsem videl navod, jak zasahem do registu presvedcit
Windows, ze vezmou prvnich osm znaku a na vlnku_cislo se vykaslou, teprve,
az se objevi nazev, ktery by zpusoboval duplicitu, zacnou vlnkovat.
	On ten algoritmus bude jeste o neco slozitejsi, protze se taky musi
nejak vypustit/nahradit mezery a dalsi nepovolene znaky.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz
			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz