OT Domaci automatizace vytapeni - vitr

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 01:50:05 CEST 2005

Dne úterý, 17. května 2005 14:59 Jirka <zaloha@volny.cz> napsal(a):

> Pane Lukeshi, kam se podelo Vase ryzi linuxactvi? Ja myslel, ze uchylku
> v podobe soubezneho pouzivani obou OS mam jen ja...

nikdy jsem nerikal ze su ryzi linuxak. Na woknech jsem delal od roku 91 (2.0,
ale tehda i na GEMu a DOSu), linux jsem si musel dat (nerikam ze jsem
nechtel, ale sef to tak lepe stravil), kdyz mi na novem hw pod windowsema
nechtel chodit winmodem a v linuxu hned (jaka to ironie!). Taky na nem mam
server, co na linuxu bezi lip (2..100x rychleji podle toho co).

Nektere wokenni veci kdyz neni zbyti jedu pod emulatory (msie...), taky se
pripojuji do firmy na citrix. Ani si neprejte slyset jak jsem minule na
centrale vyvadel, v takovych dementnich softech se neda delat, nekolikrat
nerozdejchal mych nekolik desitek oken browseru (mam listu na svislo). Navic
mi ani nesla normalne (tj prinejhorsim drag&drop, jako v KDE kde to normalne
jde; tedy pro citrix to tam taky nejde jenze kdyz citrix je v podstate
MS...?) poslat priloha pres citrixovou publikovanou aplikaci, musel jsem
trapne 100x klikat nez jsem se dostal do sve hluboke pracovni struktury na
klientskem hw. No vidim, ze jim tam dam nejaky ten linuxovy hybrid co bezi
nativne pod woknama.

> BTW: dost nechapu, jak lze skladovat odkazy/zalozky/nazvetesitojakchcete
> v necem jinem, nez je HTML (citelny pod cimkoliv).

No a z te drevni wokenni doby mam soft s nekolika mnoha GB mirroru, ktery ma
vlastniho spravce linku.

--

                        Jaroslav Lukesh