Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Květen 19 00:02:06 CEST 2005

Zdravim,

To ze ma Ethernut sva omezeni vim, ale to nevylucuje to, co jsem napsal.
Staci si uvedomit, ze veskere me zminky Ethernut & DomaciAutomatizace byly
mireny k pouziti při rizeni pouze te tepelne regulace kotle.
Stejne tak nechapu srovnani s Kralikem, když jsem psal, ze Ethernut, potazmo
Nut/OS se da oklestit od Ethernet cipu a v tu chvili mam jen holou ATmegu128
s kusem pameti. To, ze reseni rozsirovani(nad 32kB) pameti v Nutu, je takove
prapodivne, je vec jina.
Takze srovnavate nesrovanatelne, ja se vubec nebavil o srovnavani vykonu pri
prenosech pres Ethernet, protoze jsem hned na zacatku rekl, ze lze vyuzit
jen ten OS, coz mam pocit, ze Kralik zadny OS nema.
Stejne tak si prosim povsimnete, ze ja jsem nebyl ten, kdo pouziti nejakeho
OS navrhnul jako první, jen jsem ukazal konkretnim smerem:).

//
// Na jednu stranu se tu zvedate prapor za dostatecnou vykonovou (pametovou,
// etc)
// rezervu, za rychlost a pohodlnost tvorby aplikace a na druhou stranu sem
// pustite
// hlasku o pouzitelnosti a perspektivach Ethernutu s ATmegou :-))))))
[M.P.]

Jak jsem psal, nejde o aplikace vyuzivajici pristup k ethernetu, ale i to by
slo :). Mimochodem taky jsem psal o probihajicich pracech na portu pro
ARM:))).

// To mate z vlastni hlavy, nebo je to stepovani na group-music ???
//
[M.P.]
Group-music do toho netahejte, DA je muj OSOBNI zajem:))).

// Ethernut jak v originalu, tak ve variaci "socka na Styxu", byl vykonove a
// pametove
// zariznut jiz pri svem vzniku - zvysovani vykonu je nerealne a pokusy o
// rozsireni
// pameti jsou tak trochu usmevne. Tato omezeni predurcuji Ethernut pro
// pomerne
// omezeny okruh uloh.
[M.P.] Mozna ze omezeny okruh uloh, ackoliv je prapodivne, ze když je to tak
omezene, proc na tom dela plno lidi z nekolika státu v Evrope a dokonce i
mimo ni:), ale pro DA je to vykonove dosti predimenzovane, bavime-li se o
pouziti Atmega128 & SRAM pro jeden modul, nod nebo jak to nazveme:).

// A o vlastnim NUT OS by se nechalo take chvilku
// povidat.
[M.P.]
To vite, ze dalo, ale uz jste za svou karieru prisel k necemu, co bylo jen a
jen dokonale? Ja myslel, ze jste byl na MatFyzu, tak jsem cekal, ze Vas na
prednaskach z fyziky presvedcili, ze dokonalost je jen chimera:))).

// Srovnam-li Ethernut s Kralikem, tak nemam co resit
//
[M.P.]

Myslim ze jsem to uz nekde vyse napsal, v tomto konkretnim pripade pouiziti
srovnavate nesrovnatelne:).

// S pozdravem
// MK
//

PS: Spojeni "socka na Styxu" je hodne Vas, klasika, takze Vy jste mne
tentokrate neprekvapil:(((.
:).

S pozdravem,
		Marek pavlu

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0520-2, 18/05/2005
Testovano: 19.5.2005 0:00:18