VF

turby@chips.cz turby@chips.cz
Středa Květen 18 23:11:01 CEST 2005

Zdravim,

  potreboval bych poradit od odbornika na VF. Nemuzu vyresit
  nasledujici problem. Potrebuji vysilat z vysilace umisteneho tesne u
  tela cloveka a prijimat prijimacem opet v tesne blizkosti tela.
  Anteny nemohou nijak vycnivat. Jedine by bylo mozne ji protahnout
  popruhem kterym je vysilac/prijimac pripevnen k telu. Stale ale bude
  antena v blizkosti vodiveho predmetu a bude se rozladovat. Zkousel
  jsem 433.92MHz a jak 1/4l v popruhu tak helical antenu v pouzdre
  vysilace/prijimace ale nedari se mi dosah vyssi nez cca 25-30m pro 1/4
  a 10-15m pro sroubovici. Delky anten mam v poradku, zkousel jsem i
  postupne ladit a zlepseni bylo jen minimalni. Nevim jestli by
  pomohlo jine pasmo. No proste uz vazne nevim co s tim.

--
 turby@chips.cz