Zazloutnuti DPS

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Květen 18 18:37:26 CEST 2005

> stejne, ale po vyleptani ma u nekterych material desky rekneme neutralni
> sedou barvu a jindy je barva silne do zluta (jsem svatecni bastlir, cili se

Kdyz jsem jeste pouzival DPS z GM tak jsem tohoto vsiml tez. Material
(cisty bez fotovrstvy), ktery mam doma vesmes z doby cca 1985 - 90 a
vesmes z produkce fabriky v Bratislave (jmeno si ted nevybavuji) je take
barvou co kus to original (svetle sede, cervene, modre...) ale take se
jedna o smes vice druhu, ruzne tloustky medi i laminatu a jednovrstve i
dvouvrstve.

> desky nebo, zda tu barvu skutecne chytne az od chloridu. POkud ji chytne od
> chloridu, znamena to asi, ze se do nej nekam nacpou nejake zelezne ionty.

Ja nepouzivam chlorid ale HCL s peroxidem a zlute DPS jsem mel taky
takze, dle me je to jiz barva laminatu.

Pavel