Infra senzor priblizeni

Jan ©váb jschvab@seznam.cz
Středa Květen 18 16:20:11 CEST 2005

Tak hrani ucelem neni :-) Mam zarizeni ktery rozeznava otisky prstu.
Pred tim nez se ale clovek toho znimace dotkne se musi zavolat funkce,
ktera obstara cely proces inicializace-identifikace-ukonceni, ta se musi
zavolat cca 0,5s pred dotykem prstu a snimace (je to docela votravne
udelany, ale nic s tim delat nemuzu). No a zadaveteli projektu se nelibi
ze by se muselo mackat naky tlacitko nebo neco podobneho. Puvodne sem
tam mel opt. zavoru jenze ta se nehodila do designu zarizeni, takze ted
vymyslim nake reseni, ktere by z toho "necouhalo"...

-------------------------------
S pozdravem,
Jan ©váb

-=SCHVAB=-

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Bezstarosti
Sent: Wednesday, May 18, 2005 1:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: Infra senzor priblizeni

No ono je napred ovsem dobre vedet, k cemu to je. Pro hracku se vzdycky
da improvizovat mnohem vice, nez pro neco, co ma byt velice spolehlive.
Takze co vyrabet a nevyrabet je nakonec vzdy dano ucelem.

Treba je ten ucel to, ze si nekdo chce pohrat prave s vyrobou neceho
takoveho :).

--
Jiri Bezstarosti

L.Pikulik napsal(a):

>Já kupuji senzory u www.infrasensor.cz
>Vyrábět snímač mi připadá nereálné (hlavně po stránce
mechanické,optické)