Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 18 08:26:44 CEST 2005

Ten napad. Samo provedeni uz trochu pokulhava, misty je navrzena
ponekud kostrbate. Ale hlavni princip je bezpecny jazyk, ve kterem se
smeji delat jen operace ktere jsou po formalni strance zcela v
poradku, cili zadne prirazeni int do char, ale pekne napred prekladaci
vysvetlit co je to za datove typy, k cemu je hodlam pouzivat a pak je
pouzivat jen k uvedenym vecem. Samozrejme je to ve skutecnosti o neco
slozitejsi a obecnejsi ale zamer snizit pocet chyb vzniklych
nepozornosti a flikovanim nedokonaleho navrhu tam docela funguje.

Ales Prochaska

> Zdravim,

> Co je vlastne na te Ade tak hezkeho? Ja si to budu muset konecne projit:)...
> RTOS skutecne netreba, ale bylo by to prijemnejsi:).

> S pozdravem,
>                 Marek Pavlu

// >> Zdravim,
> //
// >> Co trebas projekt Ethernut? Jede to na Atmega128, ted uz myslim i 256 a
> // dela
// >> se port na ARMy. U toho ARMu(tusim) chybi pouze podpora Ethernetu, coz
> // zde
// >> nevadi:). Staci si prilinkovat jen RTOS bez sitove vrstvy a hned je to
// >> mensi. Je to docela prijemny RTOS napsany v ANSI C(presneji gcc) a je
> // docela
// >> radne zivy, pracuje na tom dost lidi z celeho sveta. Avsak subsystem
> // priorit
// >> spousteni uloh není zcela dokonaly:(, ale funkcni a pouzitelny je:))).
> //
> //
> //
// >> S pozdravem,