OT Domaci automatizace vytapeni - vitr

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Květen 17 16:52:56 CEST 2005

Zdravim,

 tusim, ze nekde v CR je cela farma vetrnych elektraren a je zrovna v
 konkurzu. Treba to budou rozprodavat v drazbe :o)

 Kdyz zjistite, ze vyroba el. energie z vetru je nekolikanasobne
 drazsi nez si ji koupit z rozvodu svuj plan urcite prehodnotie. Cele
 halo kolem vetru v CR je jen proto, ze ti co je stavi, dostavaji
 obrovske dotace. Neni to o energii ale o tech dotacich...

--
 turby@chips.cz