Antituning pocitaca...

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Květen 17 15:20:55 CEST 2005

Athlon64 3000+ umi Cool'n'quiet a sam si snizuje realnou frekvenci z
1800 na 1100 MHz. Chladic mam boxovany, otacky se take velmi snizi samy
a je to studene a tiche. Zakladni desku takovou, aby chipset
Cool'n'quiet podporoval (nevim jestli to umi vsechny). nForce4 ma asi
nejlepsi vybavu. Ten procesor se da udajne provozovat podtaktovany s
pasivem:
http://www.svethardware.cz/art_doc-26F4878E99D78D0BC1256F1B006A1928.html
Zdroj Fortron s velkym vetrakem 12cm, toci se fakt pomalu. Staci 350W,
lepsi je kdyz ma rozdelene vetve 12V:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=30553
I kdyz ja mam tento (nema rozdelenou 12V vetev) a taky to stiha v
pohode: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=24692

Ale nejvi mi huci vetrak na chipsetu (7000 otacek) a na grafice.
Martin Hanek