OT Domaci automatizace vytapeni - vitr

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Květen 17 14:22:16 CEST 2005

Predpokladam, ze se ma jednat o Savonius a uz to tudy nekolikrat
probehlo. Co se tyce hluku apod. zkuste se podivat na neco malo
zaujatych informaci sem
http://www.i-ekis.cz/?page=zdroje_vitr
J. Vojtek

--

ing. Jiří Vojtek

manažer technické podpory

E: jiri.vojtek@ticketpro.cz

M:+420 777 719 681 | T: 234 704 234 | F: 234 704 224

TICKETPRO a.s. | Klimentská 1515/22 | 110 00 Praha 1

Chcete se bavit?

*TICKETPRO – VSTUPENKA DO SVĚTA ZÁBAVY*

www.ticketpro.cz