podpora N0KIA

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Úterý Květen 17 10:12:26 CEST 2005

On Tue, May 17, 2005 at 07:32:45AM +0200, Michal HW wrote:
> Hlavni problem vidim v mobilu jako takovem. Je to prece modni zalezitost.
> Esteticka hodnota (dana vymyvanim mozku reklamami v TV)  nahrazuje funkcni.
> Vubec bych se nedivil, kdyby udelali mobil, ktery neumi telefonovat....

To mi pripomina, jak jsem sel kupovat mobil a zacal jsem prodavaci
povidat, ze bych chtel mobil, co neumi javu ani mms a pokud mozno ma
nebarevnej displej... Dal jsem rikal, ze chci jednohlasy vyzvaneni.
Proste telefon na telefonovani a posilani sms, co jde dobre zalohovat a
ne kapesni videohru. Koukal jak prave vyorana mys. :-)

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #317: