Rizeni otacek obehoveho cerpadla

Martin Záruba swz@volny.cz
Úterý Květen 17 09:54:12 CEST 2005

Dik. Ja kdyz jsem o TC zacal uvazovat a bylo mi jasne, ze na vlastni vyrobu,
vzhledem k starostem okolo stavby nebudu mit cas, jsem stale narazel na ceny
okolo 250 000 Kc. Proto me ten Lennox pripadal prijatelny. Mohu prosim
pozadat o nazor na to, jak to cele chci udelat?

Martin Zaruba

P.S. Take jsem pro D55
----- Original Message -----
From: "AZE" <aze@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 17, 2005 9:33 AM
Subject: Re: Rizeni otacek obehoveho cerpadla

Pred nekolika dny si od nás odvázel jeden zákazník TC vzduch-voda s
kompresorem Copeland ZR72 (v tom Lennoxu je asi ZR48). Pri 7°C je udavany
vykon asi 17kW, i s vnitrnim 40 deskovym vymenikem a presostatem, cca
necelych 69tis bez DPH.
TC s podobnymi parametry jak pisete tady mam ve zkusebnim provozu, kompresor
Copeland ZR57. Mam spoustu namerenych dat, jen chybi cas je zpracovat :-))
Ma o neco vyssi vykon nez pisete. Cena venkovni jednotky? Cca 55 tis.
Pripravujeme i kompletni vnitrni cast s obehovym cerpadlem, vymenikem,
pridavnym topenim a rizenim, pripadne merenim vykonu/prikonu/topneho
faktoru.
AZE