Vodni chlazeni PC

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Květen 17 09:22:13 CEST 2005

nene vubec neni treba vodniho chlazeni . mam 9800xt 1gb ram athlon 64
3000+@2500mhz a cpu je jen vlazny . chce to zvolit vhodne vetraky
dostatecne kvalitni . na cpu mam zalman alcu7000 ,na vga VGA silencer
a u pocitace normalne spim a CASE je otevrena .

co se tyce zdroje tak taky nekupovat ten nejlevnejsi, ale podivat se
po netu po nejakem tichem a kvalitnim nebo minimalne koupit do
standardniho zdroje lepsi vetrak bo ho prepnout na 5V .

snehulak