Vodni chlazeni PC

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Květen 17 09:16:41 CEST 2005

Koupil jsem zdroj Fortron s velkym vetrakem 12cm a ten se toci tak
pomalu ze temer vidite lopatky. I AMD3000 ma boxovany chladic a hluk
neni podstatny, jeste kdyz zapnete Cool'n'quiet, tak se toci taky velmi
pomalu a ten procesor je uplne studeny. Mnohem vice mi vadi 7000 otacek
na chipsetu a na grafice.
Martin Hanek