dalkove rizeni radiostanice

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Květen 16 22:11:05 CEST 2005

Problem je, ze DK ( Dalkove Kabely) jsou vetsinou na koncich
"ocivkovane" kvuli vyuziti fantomnich okruhu, a tudiz galvanicky
oddelene. Alespon pronajmy techto vedeni at zesilovane, nebo ne jsou
vzdy na koncich galvanicky oddelene, navic diky pupinaci kabelu je
prenos nad 4 KHz znacne omezen.
Jedine reseni je ovladani nejakym nosnym kmitoctem. Takove zarizeni se
jmenovalo INOTESKA a umelo po 2/4 dr. vedeni simulovat AUT linku,
pripadne dalkove ovladani TRXu. Jinak Tesla Pardubice mela vyresene
dalkove ovladani stanic po kabelu - vyuzivala to policie, vojsko. TRX na
kopci, ovladacka "u krbu"
dodnes to funguje na nejakych okrskach, asi bych se podival po nejakem
vraku...hodne se toho taky rusi. /MATRA atd../
Honza