podpora N0KIA

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Květen 16 17:14:23 CEST 2005

Doba, kdy za nas rozhodovali jini (treba, ze v utery odpoledne dostanou tri
krabice bilych obkladacek 15 x 15 cm III. jakost a dalsi budou az o vanocich)
je zaplatpanbuh uz davno za nami.
Ted mate trvaly vyber mnoha druhu zbozi a je jen a pouze na Vas, abyste si
stahnul a prostudoval ty manualy, ktere Vam nabizeji, a provedl sve osobni
zodpovedne rozhodnuti.

Jakub Serych