OT: Obili hladovejicim (was RE: Domaci automatizace vytapeni)

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Květen 16 16:26:40 CEST 2005

> Ja jsem jako protiargument cetl, ze takovyhle dotovany dovoz by znicil
> mistni (nedotovane) zemedelstvi, ale nakolik je to politicky duvod,
> nevim...

	No, tak vseobecne je problem v tom, ze Africani jsou pro nasi
"moderni" ekonomiku obtizne pouzitelni. Jako spotrebitele vydobytku jsou moc
chudi, jako levna pracovni sila moc lini, takze se tise ceka az jich
polovina umre hlady a druha polovina na AIDS a nam spadne do klina Afrika
jako zdroj nerostneho bohatstvi a turisticka oblast bez toho, ze by mistni
obyvatelsvo delalo problemy. Jenze neni politicky korektni tohle rikat
nahlas...

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz