OT Domaci automatizace vytapeni - ekologie

aze azehw@volny.cz
Pondělí Květen 16 14:40:35 CEST 2005

Hm, ale ani ta biomasa nevyroste sama, pole se samo nepoorá, sama se
nesklidí, neuloží, neupraví a jen tak sama nenaskáče do kotle ... :-)
AZE

----- Original Message -----
From: <turby@chips.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 16, 2005 2:17 PM
Subject: Re: OT Domaci automatizace vytapeni - ekologie

Zdravim,

 musite samozrejme take zapocitat naklady na vyrobu a instalaci. To se
 take zapocitava do ekologicnosti stavby. Napriklad pokud postavite
 dum z materialu dostupnych okolo domu bude tato stavba ekologictejsi
 nez kdyz budete material dovazet 100km. A neni to jen o projete
 nafte, ale o celkove entropii.

 Ja osobne myslim, ze ekologicky nejcistsi reseni je kotel na biomasu
 kde se spaluje biomasa ktera vyrostla v blizkem okoli.

 Ale to je na dlouhe diskuse u piva :o)))

--
 turby@chips.cz