Prenos videa z modelu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 16 13:49:31 CEST 2005

No to je krajni reseni, ktere je mi celkem jasne, ale pokud to pujde vyresit
nejak jinak za cenu rozumnych investic rad bych se mu vyhnul.

I tak bych asi pouzil maly vykon a smerovou antenku s cca 90st vyzarovanim
namirenou k zemi, ale mam k radioamaterum blizko a tak se snazim bez
"cunaren" obejit.

RadekCX