Alternator pro modely Was: Prenos videa z modelu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 16 12:43:41 CEST 2005

No to by urcite slo. Hridel je sice relativne kratka, ale magnety by mohly
byt soucasti unasece vrtule.

Tim srovnanim s bateriemi jsem chtel rict, ze se to nevyplati vzhledem ke
kapacite a vaze soucasnych baterii. Ono se zase az tak bezne tyhle veci do
letadel neumistuji a tudiz se to nevyplati komercne vyrabet.

Pro napajeni/zalohovani RC soupravy je to rizokove neb ty prijimace maji uz
ted dost problemu a jeste pokouset se je rusit po dratech je o hubu.

RadekCX