Domaci automatizace vytapeni

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pondělí Květen 16 12:22:22 CEST 2005

Pisete o kolektorech, slysel jsem, ze navratnost kolektoru pro vytapeni a
ohrev vody je nulova, vzhledem k tomu, ze uvnitr kolektoru je specielni
kapalina a kdyz se kolektor zaplati, tak je nutno kapalinu znovu vymenit ,
.... .

TC jsou na tom pry lepe.

Mate s tim nekdo nejake zkusenosti ?

Jirka

----- Original Message -----
From: <turby@chips.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 16, 2005 11:11 AM
Subject: Re: Domaci automatizace

Zdravim,

 topeni jsem psal mozna (i) ja. Mam tu k reseni 5 zonovy 2 kotlovy
 system + kolektory a bezne prodavane regulace by bylo nutne zakoupit
 ve vice kusech a pospojovat aby to zvladli. Navysit tim uz tak desnou
 cenu o dalsich 40-50tisic se mi moc nechce.

 Ale kdyz uz mam odpovedet na otazku tak je to pomerne jedno, ten
 ktery se ukaze jako nejvhodnejsi z meho pohledu. :o)

 Problem ale vidim jinde, v tom, ze nemam zadne zkusenosti s
 ekvitermni regulaci. Ale doufam, ze by tu mohl nekdo poradit kdo se
 tim jiz zabyval. :o)))

--
 turby@chips.cz