Prenos videa z modelu

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 16 11:20:22 CEST 2005

RV napsal(a):
> Zdravim,
>
> nemate nekdo napad jak zajistit prenos video signalu z kamery z letajiciho
> modelu letadla? Vetsina modelaru kdyz uz tak pouzije nejake silene
> vietnamske hracky a podle toho to tak i vypada. Jsou svetle vyjimky co treba
> zaplatili za sety od http://www.blackwidowav.com/ , ale preci jen bych se
> nejdrive poohledl po nejakem levnejsim reseni s bezne koupitelnou kamerou
> rozumnych parametru.
>
> Prenos na cca 500m a mene - idealni aby video se na prijimaci strane
> nahravalo rovnou do notebooku.

> [...]

Obavam se, ze pozadujete klasicky nesmysl - totiz hodne muziky za malo
penez. Na netu je toho k nalezeni dostatek - viz treba
http://jyxo.cz/s?s=bezdr%E1tov%FD+p%F8enos+videosign%E1lu&d=cz - ale
samozrejme s rostouci kvalitou to bude vzdy drazsi. Jinak se video v
tomto smyslu snad pouziva spis jako prostredek pro zamereni
kvalitnejsiho obrazu (fotak, digitalni kamera bez prenosu).

Pokud vim, tak "oficialni" reseni pracuji v pasmu 2,4GHz.

--
Jirka