Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 16 08:31:48 CEST 2005

Ja bych si to predstavoval podobne, ale presto trochu jinak. Zarizeni
(spinac zarovky) by slyselo povel jemu prirazeneho ovladace (tlacitka
na zdi) ale reakci by o chvilicku odlozilo. Behem teto chvilicky by
mohl prijit povel od jineho zarizeni s vyssi prioritou (centralni
pocitac) ktery by puvodni povel zrusil a naridil jiny. Zde by se
historie s timeoutem opakovala pro pripad, ze by byl na siti jeste
centralnejsi pocitac atd. Vzhledem k tomu, ze nejde o atomovou
elektrarnu ani o letadlo v rezimu fly-by-wire a zpozdeni reakce by
bylo v radu milisekund, mohlo by to i vyhovovat.

Ales Prochaska