Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pondělí Květen 16 02:32:15 CEST 2005

Zdravim,

Davejte pozor, at s tim nazorem o poddimenzovani procesoru nedostanete na
nos, ode mne teda ne, ja s timhle plne souhlasim:))).
Taky je to dosti dano tim, ze tady je mnoho lidi, kteri delaji tyto zakazky
opravdu jednorazove a az do meznich moznosti procesoru, pro nektere je to
dokonce vec cti a ja to chapu tam, kde je to na hranici tecjnickych oznosti
danerho odvetvi nebo se to seka jak Bata cvicky:), ale na druhou stranu
hodne lidi neuvazuje o nutnosti rozsiritelnosti v budoucnu a to mi osobne
vadi:(.

S pozdravem,
		Marek Pavlu