RE: 555-teorie ještě doplnění

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Květen 15 23:57:38 CEST 2005

Na me se takto na stredni odkazoval nas ucitel elektroniky :) Ale ten tu
elektroniku mel fakt zmaknutou.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz
http://edisonovo.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Sunday, May 15, 2005 10:48 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: 555-teorie ještě doplnění

Zdravím,

v příloze je oscannovaný obrázek z knihy "The Art of Electronics"
(Horowitz and Hill, Cambridge University Press, ISBN 0-521-37095-7).

Pokud se učitelky výrazně nezměnily od mých mladých let, doporučuji paní
učitelku (či profesorku, pokud hovoříme o střední škole) s tímto
obrázkem seznámit během konsultace v kabinetu.
Rozhodně nedoporučuji z ní dělat blbce před celou třídou, to by se mohlo
škaredě vymstít např. u maturity.
Ne každá kantorka je takový formát jako moje třídní z gymplu, která v
hodinách matematiky občas říkala "Takže funkce ABC má maximum v bodě
XYZ. Tedy pokud pan Kořenský, po konsultaci s jeho programovatelným
kalkulátorem Hewlett-Packard, souhlasí..." a u maturity mi s úsměvem
dala velkou jedničku. :-))))

Zdraví PavelK