Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Květen 15 20:08:14 CEST 2005

Zdravim,

Urcite jsem nemluvil jen o tom jednom modulu:).
Ale mozna v tom C nebo Pascalu(at neprotezuju me oblibene) by to bylo jeste
kratsi a s mensi sanci na vznik chyby :))).

Tech deset let jsem skutecne neminil pro zarizeni, ktere nedosahuje na
inteligencni stupnici ani na baktrerii:).
Takto velice jedoduche zarizeni toho moc neschova, ale mluvili jsme tu o
modulech, ktere by mohly umet uridit vytapeni nebo veskera svetla. Sice je
to kdesi na pul ceste mezi CML a !CML, ale to je ted jedno.

Me se celou dobu jednalo o to, ze dotycny mohl psat v tom, v cem ma vetsi
zkusenosti a vcem se "lehceji" "nekterym" jedincum pise. Kdyby existovali
jen univerzalni programatori, kteri ve vsem dokazi myslet stejne dobře a
stejne rychle v tom psat programy, tak by tu urcite nebyla takova prehrsel
ruznych jazyku at uz existujicich nebo tech na smetisti dejin, ktere nekdo
zase objevi od nuly.

Pritom to, ze za urcitych okolnosti klade decentralizovany system trosku
vetsi naroky na jednotlive moduly a jejich inteligenci ja jasne. Uz nestaci
jen odesialt na vse na jedno místo nebo cekat nez si to CML vycucne.
Avsak prinos decentralizace je nezanadbatelny, to uzna kazdy rozumu
zdraveho:).

S pozdravem,
		Marek Pavlu