Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Květen 15 20:08:14 CEST 2005

Zdravim,

Proc demagogie?
- zatim mne nikdo nepresvedil, ze stejnou vec v ASM udela jeden programator,
ktery umi stejne dobre C i ASM, rychleji...
- poznamka nebo spis mensi pre ohledne sqvelosti interpreteru tu zaznala
- nebo je bezne dostat s ASM i knihovny funkci?

Sice priznavam, ze jsem ostrouhl pozadavky na vyber jazyka jen podle
optimalizace na rychlost, ale vzhledem ke zdejsim dlouhodobym valkam na toto
tema to neni zas tak nepochopitelne:).

Nejak jsem tam tu demagogii nenasel:))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu