Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Květen 15 20:08:14 CEST 2005

Zdravim,

To ze jsem nekde napsal? Asi se Vam to se vsi uctou plete s nekym jinym,
takze tusite spatne:))), protože zatim mam zkusenosti s:
Z80 - ASM, Pascal(zde oktrajove)
x51 - jen letma zkusenost v C :).
x86 - C, C++, Pascal, Object Pascal, VB a dokonce i ASM:))...
AVR - cca dva roky v C pod RTOS
PIC - rady 12,16,18 v C a dokonce i ten ASM:))).
eZ8 - mam ted na stole, neni zrovna cas:(.

A ac nejsu zastance interpeteru pro male procesory, tak i s temi mam jakes
takes zkusenosti:))). Jedinne cim se nemohu pochlubit je formalni VS
vzdelani v informatice:(, ale moc me to nepali:).

PS:  A prosim, neprenasejte to na sebe, neslo o Vas(Vam jsem urcite nic
NERADIL:), ale o nekoho, kdo zacinal s prvnim pokusem. Nemuzete prece
srovnavat programovani v ASM na CISC(tam mel dany clovek zkusenosti) a RISC
procesoru, ta slozitost/narocnost se presouvam uplne nekam jinam nez v ASM
x86.

S pozdravem,
		Marek Pavlu