Rizeni otacek obehoveho cerpadla

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Květen 15 19:10:26 CEST 2005

Zdravim,

 jeste pred resenim rizeni otacek cerpadla bych tu nabijeci nadrz dal
 jinak, protoze takhle si nez nabijete nadrz nezatopite. Nadrz se ma
 nabijet jen pokud je prebytek energie.

 Jinak se prodavaji mala domovni cerpadla jiz s rizenim otacek.
 Pouziva se to treba na regulaci hydraulickeho tlaku v soustave.
 Teplota se vetsinou ridi smesovacim ventilem a ne regulaci rychlosti
 cerpadla.

--
 turby@chips.cz