DS89C430,40,50

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Květen 15 13:27:22 CEST 2005

> Dekuji za vycerpavajici odpoved, poprosil bych jeste o nejaky

Nemate zac.

> konkretni typ Zilogu abych si moh vygooglovat dokumentaci a srovnavat

neprehanejte to s tim googlem :-) muzete jit primo na www.zilog.com nebo
www.ecom.cz (tam najdete i dokumentaci v cestine - pouzivam anglicky
original ale cesky preklad od ing. Hlouska je dle me vyborny). Googlit
muzete dalsi informace. Od procesoru najdete datasheety (jsou pro vice
typu resp. radu spolecne) od jadra najdete user manual. Pokud
potrebujete 2 Uarty tak bud rada 640x ale ta uz je obsolete (nektere
typy je jeste mozno sehnat) nebo lepe jeji prima, vylepsena (opravdu je)
nahrada rada 642x (jsou HW zamene, SW staci par zmen pro nektere
periferie) a z teto rady jiz vcera zmineny 2421 AN 20, ktery ma Ecom
skladem. Pokud potrebujete vice FLASH, RAM nebo pinu (az cca 60 IO pinu)
musite hledat vyssi typy nebo vetsi pouzdra, prohlednete si dobre
dokumentaci, rychle na system znaceni a typu prijdete. Pokud potrebujete
externi sbernici (nejcasteji pro vice ext. RAM) sahnete po rade Z80
Acllaim napr. po typu Z80F92... (2x UART tam je u Z80F91 je i podpora
ethernetu), ktery mam Ecom skladem a pro 10ks tusim za 250kc. Na
dostupnost typu, kitu a ceny se informujte u Ecomu, jsou vstricni a mam
dojem, ze je zde nekolik lidi, kteri na Ecom nedaji dopustit i kdyz ne v
oblasti procesoru ale soucastek jako takovych. Samozrejme muzete je
nakupovat i v zahranici.

Jeste malickost: Pokud potrebujete i EEPROM na ukladani nejakych dat tak
muzete vyuzit (krome vektoru na zacatku kteroukoliv) cast vnitrni FLASH
do ktere muze SW zapisovat.

Pavel