OT: MCU v autech Re: Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Květen 15 13:18:47 CEST 2005

.......jednou bude v autech misto tyce od volantu k prevodce rizeni
nejaka elektronika ( mam tim na mysli nejaky senzor otoceni volantu - a
u kol prislusne akcni mechanismy - serva).........
Doufam, ze to snad tak daleko nedojde. Takove auto bych si nikdy
nekoupil i kdyby to bylo nekolikrat zalohovane....

Pamatuji si jak jedno "naprosto bezpecne" -  co do spolehlivosti -
zarizeni rozhodil  jeden jediny mobil zapomenuty v urtobach onoho vynalezu.
Myslenka, ze se me neco podobneho  stane v aute pri 80 Km/h na silnici v
aute, kde od volantu chybi ta zelezna tyc je docela neprijemna...
Honza