DS89C430,40,50

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Květen 15 10:35:16 CEST 2005

> Diky za odpoved Ten Zilog me teda hodne laka, uz mozna proto, ze jsem
> odkojen na U880 (Z80 NDR) ale to vybaveni je super

To ja taky :-) Ale jadro Z8 je neco trochu jineho, Z80 je procesor, Z8
jednochip, pridanim FLASH do obou rodin je ale k sobe trochu priblizili.
Nicmene i u Z8 se Vam znalost Z80 bude hodit.

> myslite teda ze muzu pripojit na UARTy tohoto MCU prevodniky na RS485 ?

Jiste, bezne toto pouzivame. Pokud vezmete treba MAX458 (resp. jeho
ekvivalent a to nejlepe na 3V ikdyz 5V jde taky) tak potrebujete pouze
vyresit ovladani smeru. To Vam poskytuje primo signal DE generovany
UARTem pri vysilani, staci jej zapnout a udat polaritu (tuto funkci maji
z rodiny Z8Encore rady 642x, 08xx a XP, starsi rada 640x ji nema).
Polarita a dalsi parametry Rx a Tx signalu vyhovuji tak, ze staci
pripojit MAX232 nebo 485.

Pavel