Castecny OT: Naborena SM 128MB

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 14 19:59:57 CEST 2005

Zdravim,

nevim zda po pouziti USB ctecky, nebo proste uz starim zacla blbnout
(doufam) SM 128MB. Nejdriv se stavalo, ze obcas nejaka fotka nesla stahnout
pres fotak, ktery se odpojoval a blikal na displeji kod 86. Pomoci ctecky
stahnout sla, ale nebyla cela. Kartu jsem naformatoval pomoci fotaku, ale to
nepomohlo. Ze zoufalstvi jsem ji zkusil naformatovat na FAT ve ctecce - to
projde OK i diagnostika pomoci Windows. Po nadani do fotaku to chce okamzite
kartu formatovat, ale ukonci se to na blikacim kodu 81.

Nevite nekdo co s tim? Tipuji, ze karta je OK, ale problem bude nco v
nejakem zahlavi master rekordu na karte (nejaky byte, priznak nebo neco
podobneho).

Zatim jsem nasel dva softy tvrdici, ze kartu pripravi pro fotak - ten jeden
nedobehl a ten druhy jo, ale stejne fotak nakonec kartu nezformatuje. Ve
Windowsech naformatovat jde stale OK.

Fotak je Olympus C-2100UZ nepodporujici UMS.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz