Domaci automatizace

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Květen 14 16:42:47 CEST 2005

Zdravim,

 ale me vubec neslo o zadny system. Nepisu ani kvuli sobe, ale kvuli
 tomu jak jste osocil nekoho jineho. O te blbosti jsem psal proto, ze
 to co jste napsal za blbost povazuji. Mozna totiz nechapete, ze pro
 programatora je uplne jedno v jakem "jazyce" pise, ale ze pouzije
 takovy, ktery je na dannou aplikaci vhodnejsi. To ze i v C se casto
 pouziva zapis v ASM v kritickych rutinach asi nemate ani poneti.

 Navic naucit se tech +/- 35 instrukci a precist datasheet k danemu
 mcu je pro programatora otazkou par hodin. A to netvrdim ja, ale ten
 na koho jste reagoval slovy "se na nej sporste vys**ete".

 Ja Vam chtel jen naznacit, ze mozna nemate pravdu, kdyz tvrdite, ze
 ten kdo se nauci jeste ASM a pritom uz umi C je dle vasich slov
 prinejmensim nesvepravny. Toto jste totiz napsal a s tim z duse
 nemohu souhlasit:

> Nemam slov, Vy delate deset let v C a pak se na nej sporste vys**ete a jdete
> si hrat s ASM, který se musite naucit od nuly.
> Tomu opravdu nerozumim. Nemuzu si proste pomoci:((((((.
> Ikdybych mel prejit na jiny typ procesoru s lepsi dostupnosti C, tak bych to
> na Vasem miste udelal v době, kdy jste rozmyslel takovy system.

  Vas pristup mi prijde tak trochu "inkvizicni". S tim ale jeste nikdo
  svet nespasil a nic lepsiho nestvoril. Mel by jste vedet, ze
  jakykoli "diktat" toho co je jedine "spravne" vede akorat do pekel.

--
 turby@chips.cz