Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Sobota Květen 14 14:59:58 CEST 2005

Zdravim,

A to, co VY povazujete za BLBOST, to ja povazuji za ZAKLAD dlouhodobe
urdzitelneho systemu. Protoze i za dalsich deset let musi byt autor projektu
schopen svuj system opravit a nalezt v nem chyby. CO bude pro nej SNAZSI?
Provest opravu v C programu, kde ma jiz desetiletou zkusenost s C a nebo v
ASM, ve kterem sice napsal 1200 radku dlouhy kod, ale poslednich deset let
na to nemakl anebo jen z rekreacnich duvodu?
Ja tipuji, ze v C bude lepsim hledacem chyb!

PS: Evidentne mne vubec neznate a uz vubec nevite v cem pisi a v cem ne
stejne tak me schopnosti v danych jazycich ponecham na soudu jinym, ale Vasi
viru o me osobe Vam vyvracet nebudu, nic mi to neprinese :).

S pozdravem,
		Marek Pavlu