OT: Re: Formatovanie HD

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Květen 13 21:46:47 CEST 2005

peterm napsal(a):

> Bootovacia disketa je ta,co ponuka Windows ako spustaciu ?

Ano to je ona....

>Ja práve chcem
>zmazat vsetky data.Dokazem nainstalovat nove Windowsy pomocou tej diskety
>("Start s podporou CD") ale zostanu mi tam rozne zmatky.Napr pri mazani kosa
>odomna chce suhlas s mazanim suborov,ktore nikde v pocitaci nie
>su.

Kvuli tomuhle udelate po nabotovani z startovaci disketyW98  (volba
zavest ovladace CD) a pak  date format C: (pak si muzete dat cigarko)

>Potrebujem uplne vymazat a naformatovat C disk a znovu nainstalovat
>system a ostatne programy,len nemam s tym skusenosti a bojim sa nieco
>

>zvrzat.

Na tom se neda nic zvrzat...!

Po uspesnem formatu to chce jmenovku svazku - neboli nazev disku, ten
treba nechate prazdny.
Pak tam soupnete do mechaniky CDcko s instalaci W98  a na nem spustite
setup.exe
pocitam, ze znate praci v DOS...
pro jistotu:
po uspesnem formatu uvidite :
A:
date pro kontrolu  C:
 a pripadne  dir  - vypise nejake udaje pripadne adresare, ktere tam
samozdrejme zadne nebudou.
pak date D:  ( E je myslim RAM disk, ktery si vytvorila ta
startovaci/bootovaci disketa)
opet dir    -vypise to strukturu CDcka
pokud je to origos instal W98 tak jeste vlezete do adresare WIN98 ( nebo
jaky tam je - viz dir)
a to prikazem cd WIN98
pak uz jen napsat do prikazove radky setup a jede to..

Dneska mi to pripada uplne primitivni, ale zpominam si, ze mi to takhle
asi pred 6 lety nekdo takhle nejak napsal na papir ( asi vic
srozumitelne) kdyz jsem zacinal
s woknama a vubec s PC....
Honza