Cyklogger - napajeni

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Pátek Květen 13 18:20:52 CEST 2005

Zdravim,

a co procesor, pamet a disp. napajet linearnim stabilizatorem (MAX8860) primo z
baterky?
Napada me par vyhod:
1)menic se pak muze poustet jen kdyz bude tech 5V opravdu potreba.
2)kdyz bude slaba baterka vypnete menic a vse ostatni uspite.
3)pokud zminovany max tak lze vyuzit chybovy vystup.

S pozdravem
P.B.