Domaci automatizace

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Pátek Květen 13 15:15:09 CEST 2005

>A tim chtel basnik rici co?

Polopate:)  Pokud bych mel dostatek prostredku (znalosti, lidi, penezi a
cas), pak bych sel do decentralizovaneho rizeni. Tyto prostredky nemam a
proto jdu cestou mernsiho odporu.

>Ne nerozumim
>Vy mate hotovych 90% a tech chybejicich 10% nemuzete dodelat, protoze jsou

To jste prohodil. Mam 10% a zbyva 90% na inteligenci. A tu bych podle vas me
nastkat do MCU, ktery uz je ted z pulky plnej.

>prilis slozite ???
>Bud jste nepochopil o cem jsem psal (pri mem nekvalitnim projevu tomu i
>verim), nebo tomu proste nechcete rozumnet a cucate si argumenty z prstu
>:-)))))é

Zkuste se na celou vec podivat ocima nekoho, kdo 10 let programuje v C na PC
a 2 mesice v ASM PICu.

>Ono u centralniho rizeni zarucene vzdy sezenete stejne MCU - fakt
>dobry:-)))
To netvrdim. Ale snazim se minimalizovat budouci problemy. Myslim, ze s
necim na bazi PC bude v budoucnu mene problemu nez s MCU. At mate
centralizovane ci decentralizovane stejne se bez nejakeho dohledoveho centra
s displejem neobejdete. Pak uz si to o centralizaci primo rika.

>Zaroven jsem uvedl, ze slozitost a nakladnost nemusi byt ale vubec
>vyssi proti centralnimu rizeni.

Pomoci jakeho zarizeni mohu krokovat PIC v realnem case a kolik toto
zarizeni stoji?

>Dovolim si jeste jeden argument - najdete mi komercni system,
>ktery je opravdu rozsireny a je dusledne centralizovan

Ja nechci vytvaret komercni system, ja nemam prostredky pro vytvoreni
komercniho systemu. Srovnavate hrusky a jabka.  Stejne tak ja vas mohu
vyzvat - najdete mi nekomercni system, ktery je opravdu rozsireny a je
dusledne decentralizovan. A klidne nemusi byt ani rozsireny :)

Hezky vikend
MK2