Cyklogger - napajeni

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Květen 13 14:01:18 CEST 2005

On Fri, 13 May 2005, Kamil Rezac wrote:

> [...]
> Predstavme si nasledujici zapojeni: cidlo tlaku a 16bit (resp 15bit)
> AD prevodnik (potrebuje napajeni okolo 4.5-5V), Mega (te je to jedno)
> a pamet a mozna displej (oboji 3.3V) - drive zminovane vysko a
> dalkomerne logovatko na kolo. To cele asi napajene 1LiIon (cili
> 2.5-4.2V). Jak by bylo nejvhodnejsi resit napajeci cast? Jako nejlepsi
> me zatim napada step-up na 5 a pak low-drop na 3.3 (ale nevim, jestli
> se 5V na vystupu spinaku da vycistit natolik, aby prevodnik nemeril
> bordel). Poradite mi nekdo neco lepsiho?

Pokud ta pamet a displej a prevodnik zere malo, mohl by stepup delat rovnou
ten ATMega. Sam by byl napajeny primo, a jednim pinem by spinal tranzistor
NPN , druhym pinem by meril napeti ktere vyrobil. No a pred snimanim hodnoty
AD prevodnikem by na chvili prestal spinat a jelo by to jen z kondu bez
ruseni, pak by to zase dohnal. To cidlo, prevodnik, displej a pamet by
snad nejaky elektrolyt utahl po tech par ms kdy se dela ten dulezity prevod.