Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

AZE aze@seznam.cz
Pátek Květen 13 11:35:50 CEST 2005

Problemy, ktere popisujeje, se odstrani po pripojeni mikrovnky a lednice na
domaci sit :-) Samozrejme az po radnem odladeni SW. Jeste doplnit detektor
hladu a chuti, nejaky dopravnik z lednice do mikrovlnky a na stul a uz
nebude nic chybet k dokonalosti. Civilizace funguje na knofliky (Jiranek,
Srdecny pozdrav ze zemekoule).
AZE

----- Original Message -----
From: "radek kasal" <radekkasal@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 13, 2005 10:46 AM
Subject: RE: Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Také to je o tom, že čim je to složitější, tím spíše se to porouchá a co
lidí to uživí. Při výrobě, nastavení, opravě. Dříve se to vyhodí a můžeme
kupovat nový.
 Ještě to má druhý rozměr, zda má cenu se učit co a jak ovládat a
nastavovat. Klasický přístup se dá ilustrovat ma automatické mikrovlnné
troubě. Spousta tlačítek a možností jak si ohřát jídlo. Lze nastavit kdy se
začne ohřívat, kdy skonči, jakym výkonem ..... tlusty manuál. Pokud chci
využít automatizaci na ohřátí večeře tak musim:
1) s dostatečným předstihem potravinu zakoupit, né až odpoledne při návratu
z práce
2) ráno se rozhodnout co si dam k večeři, zohlednim fakt, že celý den budou
potraviny mimo ledničku, množství odhadnu
3) naprogramuji mikrovlnku, podle tabulek a grafu spočítám kolik enegrie a v
jakém rozložení v čase do potravin dodat
4) perfektně naplánuji návrat domu z práce a dodržin plán, neb jídlo se bude
ohřívat 5minut a bylo by škoda přijít k studenému, to radeji přijdu o
10minut dříve.

Proti tomu je postaven ohřev večeře v neautomatizované mikrovlnce
ovladatelné bez dlouhého studia manuálu.
Podle okamžité chuti zakoupím nebo vyndám potraviny z ledničky, podle hladu
odhadnu množství a dám do mikrovlnky. Odhadem nastavim 3 minuty a následně v
případě studeného jídla přidam. Celý ohřev mi zabere včetně přípravy do 5
minut.

Jistě dokážete odhadnout jakou variantu používám. Kde je celá slavná
automatizace?

Radek