Domaci automatizace

Jiri Brettl brettl_bfb@iol.cz
Pátek Květen 13 11:49:15 CEST 2005

OpenTherm systém, názvy OpenTherm/Plus a OpenTherm/Lite a logo OpenTherm
jsou registrované obchodní známky OpenTherm asociace se sídlem v Holandsku.
JB

----- Original Message -----
From: <turby@chips.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 13, 2005 11:35 AM
Subject: Re: Domaci automatizace

Zdravim,

 kdyz jsem se pidil po nejake regulaci vytapeni pro nase baraky tak
 jsem narazil na regulace s protokolem "OpenTherm". Ani jsem nekoukal
 co to vsechno umi, ale minimalne to pouziva uz par vyrobcu. Nebylo by
 rozumne pouzit neco takoveho, pokud by to bylo pouzitelne i na jine
 zarizeni nez vytapeni? Minimalne by pak clovek mohl pripojit uz
 existujici prvky. Tedy pokud dokumentace protokou nestoji nejake
 penize :o)

--
 turby@chips.cz