Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pátek Květen 13 10:51:54 CEST 2005

Zdravim,

Ale bude to cestou asi dosti rusene. To uz by bylo lepsi uvolnit dve zily
pro tyhle komunikacni narocnejsi prenosy(hlas). S tim, ze by nebyl definovan
zadny protokol a proste se jen vysilalo data z A/D rovnou tak jak jsou do
tehle linky pres RS485. Na koncich pak opet jen prijimat a do D/A prevodniku
a na chyby při prenosu se vykaslat.

S pozdravem,
		Marek Pavlu