pro zmenu neco praktickeho :o)))

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Pátek Květen 13 09:09:26 CEST 2005

Ja mam tri levna reseni:
1. Levou rukou primacknu odpor nadoraz k desce, pravou drzim stipacky a zaroven ukazovakem pridrzuji vyvod, ktery tlacim smerem do desky, ustipnu, stipacky stale sevreny, dratek odlozim do pripravene krabice. Tohle musim pouzivat doma, neb letuju v obyvaku a naposled mi manzelka strasne nadavala kdyz ji uvizl velkej Zajlog v pate. Od te doby nesmi najit ani dratek.
2. Nad celisti nalepit male ctverecky mechovky a po strihu zustane dratek sevren.
3 . Trochu ztupit stipacky, nebo je nabrousit nepatrne mimobezne. Nekdy staci i tupejsi uhel britu.
Osobne mam na tohle strihani Knipexky 7502125 mohu jen vrele doporucit. I po roce a pul temer denniho strihani dratky jen zvoni a litaji, teda v praci, doma pouzivam jiz zminenou radu č.1

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou