Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 23:17:01 CEST 2005

> Ale houby, nedramatizujte to zase. Auta dost znam, mam x-te, soudobe, a
> urcite to neni do te miry, co pisete...

Hm, a jak se tedy zpracovavaji prikazy z CAN Busu??? Okna a zrcatka jsou
dnes bezne rizena prave pomoci CANu. Bosch nedavno predstavil nejake
inteligentni sterace (neni to jen klasicky destovy senzor - napr. u
Octavie zpracovavan pomoci MCU Motorola), nepamatuji si presne co to
bylo ale vim, ze to melo neco spolecneho s krokovym motorem pro pohyb
steracu, zrejme opet rizeni pomoci MCU. Myslim, ze doby kdy bylo v
automobilu procesoru jen stejne jako valcu v motoru uz jsou taky
minulosti, byt nedavnou.

Ale zpatky k tematu: mozna uz to tu zaznelo ale osobne bych se pri
navrhu topologie sbernic trochu inspiroval topologii CANu v automobilech
- nekolik soustav jako vykonova, konfortni pripadne jeste dale
rozdelene, spojene v jednom bode (nejcasteji nekde pred ridicem).

Pavel