Odsavace pajecich par

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Květen 12 22:02:15 CEST 2005

Pavel Brabenec napsal(a):
> Zdravim,
>
> kdyz se zde nakously ty filtry tak jaky pouzit?
> Mam tu uz pres pul roku udelany odsavaci nastavec k telesu co pouziva Diametral,
> ale jeste jsem se nejak nedostal k dotazeni filtracni casti.
> Zatim jsem zkousel filtry k OM10 ale to neni reseni:)

Proc by nebylo? Pokud to mechanicky nevadi (filtr je nekde samostatne),
pak mate zaruceno, ze skutecne chyti vse a navic ma tak velkou
plochu/kapacitu, ze ho budete menit mozna jednou za zivot (pri obcasne
praci s pajeckou)...

Jinak jsem mel na mysli prave podobnou kombinaci mechanickeho a
absorpcniho filtru, tedy neco jako vata/mikrofiltr/HEPA filtr apod. a k
tomu treba aktivni uhli. Proc se s tim ale delat, kdyz mate ten z masky...

--
Jirka