pro zmenu neco praktickeho :o)))

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Květen 12 21:18:02 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.5.2005:

> nemate nekdo figl jak strihat vyvody z klasicke montaze tak aby
> odstrizky neletaly uplne vsude? to ze je obcas najdu v kafi mi zas
> tak nevadi, ale kdyz mi zapadne do pantofle a ja si ho zabodnu do
> nohy tak me to uz trochu nastve... prave se mi to stalo sakra!

No a jak to strihas? Nohama do prostoru? Idealni by samozrejme byl
profi strihac, coz je skatule, na kterou polozis osazenou desku a ono
to samo odstriha a je to vsechno stejne dlouhe. Ale to neni zrovna
levna vecicka...

Ja to delam tak, ze mam drzak DPS, takze ji mam upnutou, osadim
podobne vysoke soucastky, priklopim takovym molitanem, otocim vzhuru
nohama, no a pak to samo drzi, takze jednou rukou stipu a druhou drzim
nozicky...

Tak si vem nejakou bednu, do ni hod hadr, at se to neodrazi - a vesele
strihej treba nad bednou :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem